V Tovéři 21.11.2016
Poptávka na dodavatele akce "Oprava chodníku Tovéř-Dolany".
Stavební povolení Tovéř-Dolany-oprava chodníku.pdf
Tovéř - smlouva o dílo - chodník do Dolan - 04 11 2016.docx
Příloha č.1 k SOD-Oprava chodníku Tovéř-Dolany.pdf
Příloha č.2 k SOD-Oprava chodníku Tovéř-Dolany.pdf
POSP202-2016 - Tovéř-Dolany oprava chodníku [zadání].xlsx
Výkaz výměr Tovéř - Dolany oprava chodníku.docx
A Průvodní a technická zpráva.pdf
B.1 Situace Tovéř Dolany oprava chodníku.dwg
seznam dokladů Tovéř - Dolany oprava chodníku.doc
Situační výkres (534285-15).pdf
Situační výkres DSO - 0100379935.pdf
Situační výkres ICT - 0200286752.pdfSMOL ŽP Tovéř - Dolany.pdf
Vyjádření o existenci PVKS (534285-15).pdf
Důležité termíny realizace vyplývající ze SOD
a) předání a převzetí staveniště |
28.02.2017 |
b) období pro provedení díla: c) zahájení stavebních prací nejpozději: d) odstranění zařízení staveniště a jeho vyklizení: |
od 01.03.2017 do 15.05.2017 01.04.2017 do 15.05.2017
|
SOD-podepsaná - oprava chodníku Tovéř-Dolany + fakturace.pdf26
26.4.2017
Tato akce je spolufinancována z prostředků Olomouckého kraje, a to ve schválené výši max. 50 % příspěvku z uznatelných nákladů, tj. 204 337,60 Kč, za účelem zvyšování beuzpečnosti provozu na pozemních komunikacích I., II. a III. třídy na území Olomouckého kraje 2017.
UKONČENO
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
v Tovéři 27.6.2016
Poptávka zednických prací
Obec Tovéř poptává zednícké práce spočívající v opravách těchto objektů:
1) Výměna klasických dveří se zárubní 80 cm za zasouvatelné dveře v prostoru MŠ Tovéř, termín ukončení prací do 12.8.2016
2) oprava 3 komínů na střeše kulturního domu v Tovéři- oprava spočívá v rozebrání viditelné části komínu a jejich opětovné výstavbě, termín do 31.8.2016
3) Obnova betonového povrchu podlahy v hasičské zbrojnici rozměry 9 x 3,20 m, termín do 30.9.2016.
Objekty si je možné kdykoliv ode dneška prohlédnout, po telefonické domluvě na tel: 725 490 430, termín zaslání cenové nabídky na tyto práce je stanoven na 7.7.2016 do 12 :00., poté bude neprodleně vyzván dodavatel nejvýhodnější cenové nabídky k sepsání Smlouvy o dílo. a to na základě dodržení výše uvedených termínů ukončení prací. Práce mohou být zahájeny od 8.7.2016.
Nabídky v písemné podobě osobně na OÚ Tovéř v úřední dny nebo elektronicky na ou@tover.cz, nebo do datové schránky: mieawwe.
UKONČENO
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
V Tovéři 7.12.2015
POPTÁVKA CENOVÉ NABÍDKY NA OPRAVY A SERVIS VEŘEJNÉHO OSVĚTLENÍ V OBCI TOVÉŘ.
Obec Tovéř Poptávka na servis VO.doc
Termín zaslaní cenové nabídky je do 28.12.2015 do 12:00, a to
osobně na OÚ v úřední hodiny nebo po tel domluvě kdykoliv nebo
písemně na adrese Obec Tovéř, Tovéř č.p.18, 783 16 p.Dolany u Olomouce, nebo
elektronicky na ID Datové schránky : mieawwe
e-mailem: na ou@tover.cz,
UKONČENO
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
V Tovéři 7.12.2015
POPTÁVKA CENOVÉ NABÍDKY NA ČIŠTĚNÍ , ČERPÁNÍ A VYPOUŠTĚNÍ ODPADNÍCH VOD Z ČERPACÍ STANICE TOVÉŘ.
OBECNĚ:
Jedná se o pravidelné čištění, čerpání kalů s odvozem na ČOV Olomouc ( cca.2 x ročně) z čerpacích stanic ČS1 a ČS2 a přilehlého kanalizačního řádu PVC DN 200 délky 8 m a DN 300 délky 95 m, dle aktuální písemné poptávky obce Tovéř.
Objem likvidace splaškových vod - kalů 25 m3 jednoho zásahu,
čištění jímek oplachem vodou, plocha 200 m2, voda obecní
Zadání poptávky:
vysátí a vyčištění přečerpávacích jímek xy Kč,- / hod (počítáno s objemem splašků 25 m3 a plochou 200 m2)
doprava....................................................... xy Kč,-/km
likvidace odpadních vod na ČOV ......................... xy Kč,-/m3
čištění kanalizačního řádu v délce 103 m................ xy Kč
Termín zaslaní cenové nabídky je do 28.12.2015 do 12:00, a to
osobně na OÚ v úřední hodiny nebo po tel domluvě kdykoliv, nebo
písemně na adrese Obec Tovéř, Tovéř č.p.18, 783 16 p.Dolany u Olomouce, nebo
elektronicky na ID Datové schránky : mieawwe
nebo e-mailem: na ou@tover.cz,
UKONČENO
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
V Tovéři 7.12.2015
POPTÁVKA NACENĚNÍ PRACÍ ELEKTROREVIZÍ A HROMOSVODŮ NA OBECNÍM MAJETKU.
(dle zaslaného slepého rozpočtu).
Termín zaslání vyplněného slepého rozpočtu viz. příloha je do 18.12.2015 do 12:00, s podpisem a razítkem RT,
osobně na OÚ v úřední hodiny nebo po tel domluvě kdykoliv, nebo
písemně na adrese Obec Tovéř, Tovéř č.p.18, 783 16 p.Dolany u Olomouce, nebo
elektronicky na ID Datové schránky : mieawwe
či e-mailem: na ou@tover.cz,
Zaslaný rozpočet vychází z revizí z minulých let a odráží cca.90% celkového objemu prací, jednotkové ceny jsou závazné a budou rozhodujícím faktorem při výběru (nejnižší cena).
Revizní technik musí doložit platná osvědčení a oprávnění, které mu umožňují vykonávat předmět zakázky, tj. revize v oblasti elektro a hromosvodů, praxi v oboru 5 let.
Součástí nabídky bude posléze vypracování harmonogramů platnosti stávajících i budoucích revizních kontrol a jejich plnění.
V případě doplňujících otázek kontaktujte Obecní úřad v Tovéři, ou@tover.cz nebo na tel:725 490 430
Slepý rozpočet revize elektro + hromosvody.xls
UKONČENO
Tovéř 18
783 16 Dolany
pondělí a středa
8:00 - 12:00 / 13:00 - 17:00
+420 585 154 963 - Starosta pevná linka
+420 725 490 430 - Starosta mobil
+420 585 396 690 - Účetní
Starosta: starosta@tover.cz
Účetní: obec.tover@volny.cz